05.10.2010 00:00

,,Náš'' požární automobil

https://sdh-polanka.rajce.net/Avie

Pokusy o získání požární hasičské Avie, popř. získání dotací na její nákup jsem začal vyvíjet někdy před rokem a půl. První email jsem  směřoval na tiskového mluvčího HZS JMK a stala se z něho tak trochu horká brambora. :-) Tiskový mluvčí HZS JMK postoupil můj dotaz ÚO Znojmo, s jehož pracovníkem jsem si vyměnil několik emailů, načež mě opět přesměrovali na Poboční požární stanici do Moravského Krumlova. Jako nejschůdnější variantu mi velitel této stanice poradil vyvinout tlak na radnici v Moravském Krumlově o přidělení dotace na nákup Avie. Tak jsem se se svojí žádostí obrátil na pana místostarostu. Přes počáteční problémy s administrativou, nám nakonec žádost schválila jak rada, tak zastupitelstvo a já se začal poohlížet po Avii, která by posloužila našemu účelu. Příležitost se nám naskytla v SDH Poštorné, takže jsem neváhal a sjednal nám schůzku. Všem zúčastněným se vozidlo líbilo - bylo ve stavu odpovídajícímu jeho věku. Informace o autě jsem vzápětí podal panu místostarostovi, který je postoupil na odbor dopravy. Ti udělali totéž, co my – zajeli se na auto podívat a požehnali nám. :-) Nakonec se zdařil i samotný nákup auta a po vyřizování a podepisování smluv, jsme si jeli Avii osobně převzít do Poštorné.

Dnem D - 5.10.2010 se stala naše jednotka mobilní! :-)

                                                                                                                autor Norbert

—————

Zpět